Friday, September 23, 2011

Kenangan Lah weh . Hello Mix School --'

HAHA . Sumpah buruk muka aku >.< . 
Hello Hello . Hah kau tengok tuh . perempuan je memanjang . sekarang ? sekarang ? . err sumpah taa biasa dengan sekolah bercampur --' .


Lawa taa theme baruu ? lawa taa ? lawaa taa ? . HAHA . Kawan aku sahsah taa senonoh :) . tapi still pelik . ESOK YEAY . Hangout with shasha . Aty sibuk dengan aiman je memajang --' .


YES . yeay me sebab dapat pujuk hazwan supayaa taa lari dari rumah :) . Okay naa tahu macam mana aku pujuk ? Please read the dialog .


ME : You kalau macam ni kann baik kita putus je . i taa tahan lagi naa sedih2 :'/ .
HAZWAN : youu :/
ME : Then ? kalau you still naa continue lari dari rumah . i naa putus :'/
HAZWAN : Boleh tunaikan satu permintaan i ni ?
ME : ap ?
HAZWAN : OTP dengan i esok ? kalau you tunai kann , Im not leaving .
ME : Okay then . you're not leaving right right right ?
HAZWAN : yes hunn i will not :)


HAH gunaa ayat "putus" terus taa jadi :) . HAH tapi aku kenaa otp dengan dia lahh --' . aku fobia bab2 OTP ni . heh satu jam jugak lahh aku otp dengan dia tadi :/ . k bye .


No comments:

Post a Comment